به طور کلی، استراتژیست محتوا باید به این سوالات پاسخ دهد: محتوا چگونه به کسب و کار کمک خواهد کرد؟ وضعیت فعلی به چه صورت است؟ نقاط ضعف کار چیست؟ چرا تمام محتواهای تولیدی ثمربخش نیستند و بر میزان بازدید ما تاثیری ندارند؟ چرا محتوای کسب و کار به اشتراک گذاشته نمیشود و مهمتر از همه اینکه بودجه را به چه قسمتهایی باید اختصاص داد و آیا محتواهای مجزای ما در کل به خوبی عمل میکنند و تصویر مشخصی از برند دارند یا خیر.
شعرورودحضرت معصومه(سلام الله علیها) به شهرقم بازدید : 378
پنجشنبه 28 آبان 1399 زمان : 2:36